AhmetAras Tulay09 Sadece anne sütü alıyorsa o kadar ağır kokmaz normal çiş gibi kokar o da çok beklerse.
zeytinlikek Nasıl koktuğuna ve rengine bağlı, benim bebeğimin de kokuyor ama bildiğin sidik gibi. Vitamin falan da alıyor normal
Deletedmom136 Yani çiş sonuçta beklerse illa ki kokar ama çok kötü kokuyosa ve bezden dolayı olmaıdğına eminseniz idrar yolu enfeksiyonları yapar