yigitinanneesii Uzayan sarılığımız var sarılık değeri şuan 12. Kan verdik alp ve ggt değerleri yüksek çıkmış. Nette kötü şeyler yazıyor. Böyle bi sorun yaşayan var mı?
byzyldz yigitinanneesii eğer kilo problemi yoksa hiçbirini dert etmeyin geçici bir süreç 3-4 aya rengi de açılıyor değerleri de düzeliyor
cikolatahurma yigitinanneesii internette bakıp moralini bozma orada ne için baksan ölmüşsun der moral bozmaktan başka değil internet
flowerssss İnternete hiç bakmayın aynı şeyi bende yaşadım tek başına o değerler anlam ifade etmiyormuş doktor o değeri yorumlamadı ben sordum hatta bizimde sarılığımız vardı
flowerssss yigitinanneesii içiniz rahat olsun birebir aynısını yaşadım şuan 2 aylık bebeğim sizde samsundasınız galiba
yigitinanneesii flowerssss çok teşekkür ederim bi an önce geçer inşallah sarılıkları🫶🏻 evet nerden bildiniz 😂
fadimeacr saryamm bizde de uzayan sarılılk vardı İdrar yolu enfeksiyonu var dediler Tekrar idrar aldılar sonuç bekliyoruz Sizin sonuç ne oldu
flowerssss yigitinanneesii bende samsundayım göz doktoru arıyordunuz sanki ordan aklımda kalmış.. sarılığımız geçmek üzere
aylizerva Merhaba bizimde aynı sorun vardı anne sütü sarılığı dediler 2bucuk aylıkken tamamen geçti merak etmeyin doktorunuz sıkıntı yok dediyse bolca emzirin 2saatten fazla uyumasına müsaade etmeyin geçer
saryamm fadimeacr biz şuan 2 yaşındayız iğne vurulduktan ertesi gün sonra rengi açıldı sarılığı düşmeye başladı ona göre tedaviye başlıyolar bi şekilde düzeliyor çok şükür