onceuponatime_ miniktarantula başvuru yapmanıza gerek yok doğumdan bir kaç gün sonra otomatik olarak yatıyor o para sanırım hastane sgkya bildirim yapıyor
onceuponatime_ miniktarantula baktım şimdi doğumdan 9 gün sonra yatmış benim siz çalışıyor musunuz ? Çalışmıyorsanız eşinize yatar o ödenek
miniktarantula onceuponatime_ o doğum parası değil mi eşime yatan O zaman doğum parasına nasıl başvurucsz Bu 2025 sonrası doğurunca muhabbetini
miniktarantula onceuponatime_ o doğum parası değil mi eşime yatan O zaman doğum parasına nasıl başvurucsz Bu 2025 sonrası doğurunca muhabbetini
onceuponatime_ honeybabyy benim e devlette kayıtlı ibanım vardı oraya yattı iban yoksa pttye yatıyor eşinize yattıysa ona nerden bakılıyor bilmiyorum
onceuponatime_ miniktarantula hayır doğum parası size yatacak 5bin olan ona da de e-devletten başvuracaksınız doğum yardımı yazınca çıkıyor
onceuponatime_ miniktarantula ilksan değil diğeri başvuruya basınca ayrı bi sayfaya yönlendirir oradan yapılıyordu
onceuponatime_ miniktarantula evet başvuru yaptım ama hala ödenmedi bir çok kişinin böyleymiş henüz verilmemiş