gamzeyz hayır bende böyle bir yöntem ile ilerlemedik. Gittiğimde meme reddi de yaşıyordum, nasıl tutuyorsun nasıl emzirmeye çalışıyorsun dedi? Nasıl tutmam gerektiğini gösterdi anlattı işte panik yapma senin bebeğin sinirli açlığa dayanamıyor filan zamanla o alışacak sen alışacaksın. Bir süre yanında emzirdim ilk seans bitti