Arkadaşlar kızımı sütten keseceğim henüz 15 aylık ama memeye aşırı bağımlı oldu gece 10 defa kalkıyor gündüz sürekli kucak istiyor emmek istiyor dakika başı dün sirke sürdüm biraz oyaladım ettim bana mısın demedi emdi gece çileği sever çilekli süt yaptım biberonuna içmedi bağırdı sallamak istedim durmadan ağladı içim elvermedi emzirdim her güne göre az emdi ve az uyandı ama sabah kahvaltıda sürekli ağladı ve meme istedi salça sürmüştüm artık yara olmuş uf olmuş kızım sen bunlardan ye dedim eline bir şeyler verdim bir emmeye çalıştı tadı kötü geldi bıraktı uykusu da vardı kucağıma yattı ağladı salçayı gördükçe açtı kapattı sürekli ağladı içim sızlıyor gerçekten lütfen bir şeyler söyleyin yok mu bir kolay yolu 😣