Merhaba herkese 5 günlük erkek bebeğim var gebelikte böbrek genişlemesi olduğu için ultrasona girdik, genişlememiz 10 milim çıktı ve mesanede 3 milim kalınlaşma görüldü. Doktor şüphelenip idrar tahlili istedi. Dün idrar tahlil sonuçlarımız çıktı ve acil doktoruna gidip çıkan sonucumuzu gösterdik yoğun bakım sürecinden korktuğumu söyledim oradaki doktor korkulacak bir enfeksiyon olmadığını yoğun bakımlık olmadığını bol bol emzirmem gerektiğini antibiyotik tedavisi ile geçeceğini söyledi. Ama kendi doktorumuz tahlil yaparken Eğer enfeksiyon çıkarsa yoğun bakım sürecinin olduğunu söyledi bugün sabah Kendi doktorumu aradım o da enfeksiyon olduğunu kültür gelince kültüre göre karar vereceğini söyledi. Çok korkuyorum Daha önce bu durumu yaşayan var mı ?Oğlum ilk günlerinde koyu renkli ve kokulu idrar yapmıştı ama Günden güne emzirdikçe idrar renginin açıldığını ve kokusuz olduğunu gözlemledim ateşi huysuzluğu vesaire yok. Hafif idrar yolu enfeksiyonu evde geçiren var mı bu süreci,çok korkuyorum yanımdan ayrılmasından.