cemretoomm arkadaşlar kızım 35+6 da erken doğdu küvezde kaldı 8 gün şimdi 19 gğnlük sarılığı geçmiyor sürekli besleniyor kakası çişi çok iyi kilo alımıda çok iyi emzirmek dışında sarılığa tavsiyeniz var mı
aptallarsizii cemretoomm sadece emzirmek sık sık emzirmek güneş ışığı da iyi geliyor diye duymuştum ama oğlum sarılıktan sadece sık sık emzirmeyle kurtuldu
gulnazaslan cemretoomm bol bol beslenip kaka ve idrar yoluyla atması sarılığın azalması demektir.ha eğer hâl â geçmiyorsa güvendiğiniz birine hacemat yaptırabilirsiniz .ben yaptım çok şükür öyle geçti
MervEslinArden cemretoomm Benim oğlumdada var biraz doktor Sütün yetmediği durumlarda mama zehir değildir mama ile besle dedi
ohafalanoldum Sarılığın tek ilacı bol bol beslenmesi aç kalmaması canım. Sürekli emzir bebekiler kakası ile sarılığı atıyormuş vücuttan
cemretoomm MervEslinArden ya süt yetiyor sadece memeyle değil biberon ilede veriyorum 4-5 kere kaka yapıyor çişi 6 yı geçiyor hani doymasa tuvaletini yapamazmış bu mama içen bebeklerde sarılık daha çabuk geçiyormuş ama ne yapayım bilmiyorum
aemi Bizde de vardı sarılık az da olsa bir çay kaşığı şekerli su vermiştim öle demişti kayınvalidem ise de yaradı bnce
syldz61 cemretoomm hayr tabi ki. sütünüz yetiyorsa zaten sarılığı azaltacak olan odur . Mama sarılığı azaltmaz.
syldz61 Anlattığınıza göre gayet yeterli sütünüz sarılığa takılmayın anormal değil bu durum. İhtiyacı olsa mamaya amenna ama mama alirsa daha çabuk geçer diye düşünmeyin öyle bsy yok çünkü.