pembikmom bebegimle alakalı herhangi bir işi ne durumda olursa olsun aksatmıyorum. Şu an ücretsiz izindeyim ama işte de bu şekilde işe gidebilecek kadar iyiysem dört dörtlük çalışmaya çalışırım. Ama yemek ev işi falan bahsediyorsanız canım ne zaman isterse o zaman yapıyorum. Şu an bayağı gribim bebeğin maması ek gıdasına ancak yetisiyorum diye kaç gündür evi süpürmedim sadece robotu çalıştırdım. Ama dün akşam canım çekti diye hamburger yaptım. Yani çok çok hasta olmadıkça normal düzenimde devam ediyorum aslında.