anneeekuzusuu amh değeriniz iyi ama sadece amh ile olmaz tüm hormonlara baktırıp ona göre yol izlemeniz gerekli.
Prolaktin, tsh, progestron bunlar cok önemli hamilelik için regl iken bakılıyor daha bugün gittim doktora hatta 2 saat önce konustuk bu konuyu ama ben şu anlık 2. İstemediğim için doğum kontrol hapına devam ediyorum