Geçen hafta anneannem geldi bizde kaldı bir hafta kadar. Yaşlı ya zaten alıngan oluyo işte ben de fevriyimdir eşim falan tembihledi işte sorun çıkmasın üzülmesin falan diye. Ekstra dikkat ettim neyse. 3-4 gün önce dedi ki uçuk çıkıyo dudağımda. Hemen ilaç getirdim anneanne sür bunu dedim sabaha geçer inşallah aman kızıma bulaşmasın dedim.kızım 7 aylık.neyse sabah uyandık dedim geçti mi anneanne. Eliyle dokundu baktı geçmiş heralde dedi. Eliyle bakması bile beni irrite etti de işte sürekli uyarmayayım dedim kalbi kırılmasın diye. Sonuç pazar geceden beri kızım ateşli ve dün uçuk çıkardı dudağının kenarında😢😢 yani ömür boyu geçmeyecek bişeye 7 aylıkken sahip oldu. Öyle üzüldüm ki. İlerlemese diye dua ediyorum. Eşimle ben de de çok çıkar 10 yaşında oğlum hiç bulaştırmadık bu yaşa kadar bardağımız havlumuz falan hep ayrıdır elimizi sürmeyiz yani.