Kızlar hala kelime yok. Ses çıkarıyor ama tam anlamıyla baba anne mama falan yok. 2 önce net bir şekilde anne dedi 3 kere ama bidaha da demedi. Bir çabası yok. Çok rutin olmasa da kitap okuyorum. Yüzüne bakarak anne baba diyorum ama yok. Üzülüyorum ne yapabilirim? Sizin bebekleriniz ne durumda?