Kızlar oğlum aşırı hareketli ve bugün altını alayım derken kacicam diye kendini koltuktan zıplayıp atmaya çalışırken sehpanın kenarına çarptı ve gözünün üstü yarıldı kanadı anında zeytinyağı krem sonra kantaron yağı sürdüm. Eşim nöbette tek basimayim hastaneye gidemedim bı bakabilir misiniz aşırı açık mi hastanelik dikislik bı durum varmı 😔 aklım gitti kalbim durdu sanki o kadar korktum ki 😔 bişey olur mu iz kalır mı ne yapmam lazım 😔
