Kızlar bebegim 2 yaşında 2 senedir hastanelerdeyiz 8 aylıkken oturdu basın tutması emeklemesi çok iyiydi 8 aydan sonra geriye gitti gün gün zayıfladı başını tutamamaya başladı oturmamaya başladı doktor doktor gezdik testler genetik testler metabolik testler west testleri hersey yapıldı herseyi temiz geldi kas biyopsisi yapıldı en son orda miyozit kas iltihaplanmasi çıktı başına böyle bir durum gelen varmi bundan olabilir mi