academicmom Ben başlayalı henüz 2 gün oldu, yoğurtla başladım. Porsiyonluk yapabilmek için yoğurt makinesi aldım, munchkin kaşık ve munchkin suluk aldım henüz suluğu kullanamadı. Bella maison’dan mama seti aldım tabak ve kase, kırık geldi bekliyor yeniden göndermelerini ama zaten yoğurtla başladığım için şu an gerek yok. Bir tane de bir markadan farklı bir tabak aldım o plastikmiş ama sıcak bir şey koymayınca çok sorun olacağını sanmıyorum. Buharlı pişirme makinesi almıştım hamileyken, yoğurttan sonra da kabak haşlamak için onu kullanacağım. Önlük aldım, mama sandalyesinin altına koymak için tek kullanımlık örtülerden aldım. Başka da bir şey almadım galiba