yildizztozu Aysedemir__ 27 yaşındayım bir ay önce şehir haatanesinde sezaryen oldum o zaman bağlattım eşimden imza istediler herhangi bir ücret ödemedik
hurreminruhu Aysedemir__ eşinin imzası varsa çat diye bağlıyorlar. Bazı doktorlar prensipleri nedeniyle 30 yaş altını bağlamıyor
Aysedemir__ gokyuzundekidinazor ay bende bilmiyorum 2.ye hamileyim daha zaten çocuk istemiyoruz eşimde bende dedim doğumda bağlatayım bu çünkü kazara oldu 3.de olsun istemiyorum inşallah pahalı değildir ya haftaya sorucam
Aysedemir__ yildizztozu kız kendi doktoruma sordum dedim bağlatmak istiyorum yaşın erken iyi düşün dedi ay napacam ya
yildizztozu Aysedemir__ benim sezaryen olduğu için fazlası risk taşıyor büyük ihtimalle o yüzden bağlatmayı teklif etti