Merhaba kızlar, benim kızım 14 aylık Ona atıştırmalık pişirdim Oyun mu yaptı bilmiyorum hep ondan yemek istiyo Özelliklede mutfaktaysak bunu yapıyo Günde belki 5-6 kez yiyo ondan Örnek beslenme düzeni de şu şekilde : sabah zeytinli kekili omlet-bir iki yudum yer fıstıklı ekmek- dilim kadar ince uzun kaşar peyniri( tam bitmiyo bazen biraz bırakıyor) Ara öğün : 150 ml süt (bazen tam bitmiyo) Öğlen : bir kase dolusu çorba 2.ara öğün : irmikli tahinli cevizli muhallebi. Akşam yemeği : sebzeli makarna, haşlama et, ayran (yemekler tam bitmeyr biliyo) Sizce porsiyonlama nasıl ? Aç mı kalıyoda atiştirmaliga bu kadar gidiyo ? (Nazar değmesin bu arada minnoşuma 🧿)