Herkese merhaba. Bir sorum var ve önerilerinize ihtiyacım var. Bebeğim 19 aylık, 1 hafta sonra 20 aylık olacak. Bir süredir durup dururken veya basit bi şeye karşı şiddetli ağlama krizleri yaşıyoruz. Örneğin az önce muslukta oyuncak yıkıyordu, sonra kendisi indi ve indiği için ağlayarak krizlerle geri çıktı. Sonra yine de durmadı. Bazen bu oyun oynarken de oluyor, istediği bi şey olmadığında da oluyor. Her istediğini yapan veya ağlayarak yapan ebeveynler değiliz, her şeyi açıklıyoruz ve eğer zararlıysa ağlasa dahi bunu açıklayarak yapmıyoruz - dikkat dağıtarak sakinleştiriyoruz. Yani bu yüzden ağladığını da düşünmüyorum. Ama bir anda öyle krizlerle ağlıyor ki kucağımdan kendini atıyor, yere koysam daha çok ağlıyor ve neredeyse bıraksam başını sağa sola çarpacak. Bu aylarda bu normal mi? Yaşayan anneler var mı? Gerçekten bazen anlam veremiyorum. Şu an ücretsiz izindeyim ve sürekli onunla ilgileniyorum, gönlünü yapmaya çalışıyorum fakat bazen ne yapsam olmuyor ve çok bunalmış durumdayım😔 bu aylarda olan anneler yardım🥹