Şırnak merkez de her şey var sadece aşırı yokuşlu bir yer. Biz silopideyiz lojman her şekilde çıkıyor pazar kültürü yok manavda da zor bulunuyor sebze meyve. Ve aşırı sıcak. Çocuğu küçük olanlar için ideal bir yer ama. Sanırım 2 tane özel okulu var. Hastanesi var fakat yeterli değil sanırım Mardin’e veya batmana gidiyor insanlar