Sevgili Anneler, uyku konusunda çok büyük sorunlar yaşadığım ve çok çözüm yolu arayıp buraya da bakmışlığım oldu ama bu konu hakkında yol gösterici çok birşey bulamadım, bende belki başka annelere umut ve fikir olur diye kendi tecrübemden bahsetmek istiyorum. Aslında eğitim bittikten sonra yazacaktım ama dayanamadım daha eğitimin bitmesine 4 gün var ama oğlum artık epey düzeldi. Uyku eğitimine ne zaman karar versem hep birileri vazgeçirdi ne gerek var zamanla düzelir boşuna para bilmem ne. Hiç boşuna para değil arkadaşlar ekmek gibi su gibi gerekli birşey hatta bence daha bile gerekli. Kendimiz de verebiliriz eğitimi birinden destek almadan ama neyi doğru neyi yanlış yaptığımızı bilmediğimiz için yol gösterici birinden destek almayı daha doğru buldum ben. Benim aldığım eğitim 3 haftalık bir eğitim ilk hafta saatleri belirleniyor ikinci hafta desteksiz uykuya geçiş üçüncü hafta ise tam bağımsız uykuya geçiş şeklinde. İnanın saatleri düzenlemek bile çok büyük etki yaratıyor. Meme dışında uyumaz dediğim oğlum şuan desteksiz uyuyor, gece uyanmalar da bitti çok şükür 🙏 Eğitim almak isteyip kararsız kalan anneler bence gerçekten kendinize bu iyiliği yapın, uykusuzluk kaderiniz değil ve büyüyünce de düzelmiyor öğrenince düzeliyor. Sevgiler…