Daha minicik canım kızın düzen için çok erken, gece uyanması çok normal ama neden biryere çıkamıyorsun, gündüz bebeğinle bir ekmek almaya markete bile çıkabilirsin hem temiz hava ve yer değişikliği de çok iyi gelecektir 💁🏻♀️
Sen ne kadar mutlu olumlu huzurlu olursan bebeğinde o kadar iyi olacaktır.
Kendini eve kapatma lütfen, bu durumu düşün düşün daha zor olur