nefesm bayanlar kizim 23 aylik olucak tuvalet egitimi veriyorum bi ayi geckindir oncesinde de yavas yavas basladim suan tam anlamiyla ogrendi diyenen ama bazen hic yapmiyor altina bazen bi oglen uykusunda bazende bikac kez kaza olabliyor ama artik iyiye gidiyoruz cogu zamanda soyluyor kaka hep vc yapiyor size sorum şu geceleri bezi takiyorum ama artik bezide az kaldi ve biran once kesmeliyim sizce napmaliyim ya korkuyorum daha gece hep dolu dolu islak kalkiyor hep sutunu icip uyuyor oglen ve gece uykusunda omu cis yaptiriyor acaba yani nezamana anlyvak artk gecede yapmasin istiyorum
TwinsAndBeren nefesm daha başlamadım tuvalet eğitimine ama okuduğum kadarıyla o kararı verdikten sonra gece de bez bağlanmaması gerekiyor daha çabuk alışması için, yani siz de bir an önce bırakın bezi, sıvı geçirmez alez kullanabilirsiniz gece illa ki yapar çünkü