Selam kızlar. Beni bilenler vardır 1.5 senedir oğlumla alakalı korkularım vardı. Şu an ortalama 50 kelime net söylüyor . Aslında ne dersek tekrar ediyor ama anlamsız oluyor mesela 10 a kadar sayıyor di idi uç döyt beş atı yedi dekiz oooon diyor . Daha yeni anne demeye başladı net anne demiyor ayyeeee diyor . Bir kaç ay önce hiç kelimesi yok bir kelime söylese diyordum. Şimdi ağız burun kulak ayak diş diye gösterip söylüyor. Bir çok şeyi söylemeye başladı karpuş (karpuz) gibi net konuşmuyor. Şu an kreşe gidiyor öğretmeni çok normal bu ayda her çocuk net kelime çıkaramaz diyor . Söylemediği şeyleri sallıyor koltuk demiyor koldkdkdk böyle bir şey diyor 😂 ikili kelime yok baba dit , Ayye daç ( anne aç) gibi bir kaç kelime dışında. Suya hala bu diyor mesela . Bu süreç umarım çabuk ilerler . Ama çok iyi gelişti 24 aylıkken belki 10 keşimesi var yoktu . Şimdi nasıl hızlandırırız diye uğraşıyoruz.