es26b merhaba, ikinci dikiş doğumdan ne kadar süre sonra atıldı? Acıdı mı? İyileşme süreciniz nasıl oldu. Benim ilk hafta kontrolüm de açıldığı anlaşıldı bir hafta bakalım kapanacak mı dedi ama gördüğüm kadarıyla kapanmadı. İki hafta oldu tam. Yarın tekrar kontrolüm var, büyük ihtimal dikiş olsa daha hızlı kapanacak. 2 cm gibi bir açıklık :( bebeğim 4.135 gram doğdu çok şükür hem ssvd hem sağlıklı. Ama sezeryanda bile bu kadar acı çekmemiştim