starwomen btlbge Ayda atak var. Atak döneminde mama/meme reddi yaşayabiliyor bebekler sizinde öyle olabilir.
starwomen btlbge Biz 4. Ay atağında sadece mama/meme reddi yaşamadık onun dışında her şeyi dibine kadar yaşamadık. Arkadaşımın kızı da Red yapmıştı ama düzeldi. Dönemsel olabilir, moralinizi bozmayın bu da bir süreç