Herkes olumsuz yazmış ama bende iyi yönlerini diyeyim 🥳Yeğenim ikizler burcu , ani duygusal geçişleri var bi mutlu bi ağlak 😅 çok belirgin bi özelliği bu bence, onun harici çok sosyal bi çocuk hep insan içinde olsun istiyor yoldaki insanları bile kahveye davet ediyor 🤭 neşeli enerjik diyebilirim. Hazalperi