Bir de şimdi postlarınıza biraz baktım şunu farkettim, güneş kremi önerisi istediğiniz postta yorum yazan kişilere memnun musunuz diye sormuşsunuz fakat hiç birisinin ismini etiketlemediğiniz için o kişiler o yorumunuzu görmediler. Bu arada ben de siveno tavsiye ederim 2 sene siveno aldım temiz içerikli. Bu sene babyton stick aldım umarım memnun kalırım, bu da temiz içerikli @ilkykyn34