Artık kafayı yemek üzereyim. Bebeğim 11 aylık. Ek gıdaya geçtiğimizden beri kahvaltıda pişirip hazırladığım hiç bişiyi yemiyo. Salatalık zeytin arada da keyfini yakalarsam tahin pekmez. Artık yetemiyorum. Ben mi lezzetsiz yapıyorum diye isyanlardayım. Mama sandalyesinde oturtmak o zaten başlıbaşına bi sorun.