momofmychildren eltimle 1 hafta arayla doğum yaptık. Onun kızı gelişim açısından kızımdan çok çok iyiydi maşallah.. Dönüyordu, emekliyordu, yattığı yerden kalkıyordu, oturuyordu, benim kızımda tık yoktu. İnan artık şizofrene bağladım doktordan doktora koşuyordum.. O günler aklıma geldikçe kızıma da kendime de eziyet etmişim diyorum. Çok şükür elhamdülillah her şey yolunda sadece zamanları var