cevriyeee ben bir zaman araştırmıştım, gür ve kabarık saçlar için Dyson uygun değil. İnce telli ve az saçta çok işe yarıyor, kullananlar da öyle söylüyor birkaç kişiye de sormuştum. Benim de saçlarım gür ve kabarık, o yüzden kıvırcık kız metodu uyguluyorum artık. Kabarıklık kalmadı. Düzleştirmek için de Arzum Volume Pro kullanıyorum, ısı koruyucu ile düzleştirdikten sonra saç bakım yağı sürüyorum epeyce işe yarıyor. Parasının hakkını defalarca verdi