newmo ben ilk başlarda mama da kullanıyordum, yine kayınvalide baskısı :)) sütün yetmiyor, sütümün geldiğini görüyordu sütün yaramıyor diyordu. Çocuk kaka yapıyordu sütün yarasa yapmazdı diyordu, çocuk kaka yapmıyordu bu sefer de aç olduğu için yapmıyor diyordu. Doktorumu değiştirdim, doktor dedi ki ekstrem durumlar hariç Bir annenin sütü her zaman çocuğuna yeter. Mamayı kestirdi bir hafta sonra tekrar çağırdı ve gayet güzel kilo almıştı. Çocuğum 5 aylık oldu hala eşimle konuşurlarken mama da verin falan diyor, onlara hiçbir şekilde yaranamazsın yani siz onu dert edip canınızı sıkmayın boş yere. Ben sütünüzün yeteceğini düşünüyorum, ama bir hafta az kilo alması da çok dert değil baktınız almıyor geri mamaya dönersiniz yine de sanmıyorum yetmeyeceğini.