yavruaslanlar hissettiniz mi? ben hissetmedim sarıyerdeyim kızlar arkadasım aradı kucukcekmecede baya hissettik diyor Allahım korusun felaketlerden..
mhtpbyzgl53 yavruaslanlar abrupa yakası genelde daha çok hissediyor bende hssetmedm ayakda oldugum için demekki zaten ara ara oluyor siz hissetmeseniz bile bakıyoeuk ben sürekli oluyor bildirimde düşüyor zaten