MrsYazgan Ben de her seferinde emziriyorum bu arada bizimki de 5 aylık, şu 4 ay uyku gerilemesine girmeden önce uzun uyuyabiliyordu, hatta eşim doktora sormak istemişti bu kadar aralıksız uyuması normal mi hani acıkmıyor mu diye. Uyku gerilemesine girdik ben her seferinde emzirdim ve bu hale geldik, bilmiyorum gerileme bitti mi böyle mi kaldı yoksa hala gerilemenin içinde miyiz. Emzirmeden farklı bir yoldan uykuya döndürebilsek belki daha iyi olur iki pış pış yapıp ama uykusu açılır diye korkup hemen memeye alıyorum. Açıkçası aç gibi de emiyor yani o yüzden alışkanlık olduğunu da düşünmüyorum, bilemiyorum ben de 🥹