Kızlar 8 yıldır bosch marka bulaşık makinesi kullanıyorum ama herşeyimi mahvetti tencere barsak hep iz yapıyor en iyisinden en kötüsüne bir sürü tablet değiştirdim tuzunu koyuyorum parlatıcısını keza öyle ama yok yeni ne alıyorsam misal bardak iyi de olsa kötü de olsa buğulu oluyor.. yani makinenin bi yeri mi değişmeli neden yapıyor başına gelen var mı çözüm bulan yada vallahi çok sıkıldım artık misafir bardaklarımı falan elimde yıkıyorum hep onları da mahvedecek diye tencerelerim iz içinde düzelmiyor valla ucuz bişey olsa atacam ama ateş pahası olmuş kayınvalidemde de aynı marka 15 senelik makinesi gıcır gıcır yapıyor yani neden benimki böyle çözemiyorum 🫠🤔