Merhaba anneler benim oğlum tam 4 aylık ve pipisi bazen şişiyor kendi kendine iniyor ve ucunda hafif kırmızılık ve kan vardı bugün doktora götürücem pazartesi sizin de başınıza böyle olaylar geldimi onu merak ediyorum beni bilgilendirebilen varmı acaba