Ben konunun ameliyatla ne alakası olduğunu çok anlamıyorum. Hamileyken çamaşır makinem bozulmuştu acil yıkamam gereken bir şeyler vardı oturdum çözmeye çalıştım, paslı olan bir kısmı elime sürttü. Ödüm koptu yani Allah korusun kötü bir şey olacak diye. Pasla illa ameliyathanede karşılaşmıyoruz ki hepimiz hayatın içinde bir yerlerde demire ona buna dokunuyoruz neticede hiç mi korkmuyorsunuz aşı olmadığınız zaman :/ size demiyorum bu arada sizin nezdinizde yaptırmak istemeyenlere söylüyorum. Herkes bir tutturmuş korona aşısı korona aşısı, korona aşısı binlerce insan öldüğü için acilen yapılan ve geçerlilik güvenirlik çalışmalarının çok yapılmadığı bir aşıydı tetanoz gibi yıllardır yapılan bir aşı değil neticede.