elifmehmetsefa Bebeğim 8 aylık sabah duş alınca başı nemli kalmıştı hafif, akşama kadar iyiydi şimdi burnundan nefes alamıyor hırıltısı var ve sanırım boğazına akıyor sürekli öğürüyor viks sürdüm etksi geçti yine aynı öneriniz nedir
fatosturk elifmehmetsefa merhaba şuan benim oğlum bu belirtilerle grip oldu iki gündür burun tıkanıklığı vardı bugünde geniz akıntısı olduğunu hissettim ve akşamına burnu akmaya hapşırma ya başladı zorlu bir süreç bizi bekliyor ben sık sık fizyolojik serumla temizliyorum burnunu doktor önerisi ile geçmiş olsun umarım bizimki gibi olmaz
zehra111 elifmehmetsefa aylardır geçmeyen hırltı balgam geniz akıntısı öksürük… varsa çözüm bulan banada söylesin uykuları zehir oldu çocuğun serum fizyolojikle burnunu yıkıyoruz Nebülazatörle hava veriyoruz öksürük ilaçları antibiyotik ilaçları serumlar.. geçmeyince geçmiyor 2.5 ay oldu hala devam en kötüsü de o hırıltı taa ciğerlerinde duyuluyor
elifmehmetsefa fatosturk çok teşekkür ederim peki yıkama aralığı nasıl olmalı aradan kaç saat geçmeli çok sık açmam gerekiyor hemen doluyor çünkü
fatosturk Saat olarak bisey diyemem ama bize doktor sık sık temizle demişti illaki hissedersin o tıkanmayı o yüzden birsey olacağını düşünmüyorum birde kuru soğanı soy 4 e böl bebeğinin odasına koy burun tıkanıklığını hafifletir ben öyle yapıyorum
elifmehmetsefa fatosturk hırıltı azaldı sık sık yıkıyorum izotonik suyla ama hala çok doluyor burnu açmasam nefes alamaz burnundan
elifmehmetsefa zehra111 daha detaylı araştıran bir devlet hastanesine götürün isterseniz bir de doğal gaz yanam evde kuruluk olur peteklere su kabı takım odanın neminin arttırsın