redizepol1 kesinlikle devlet hastanesi. İlki özelde oldu, hemşireleri falan çağıra çağıra zorla getiriyorduk tabi memnundum yine birşey diyemem ama sürekli bi çağırma ile getiriyorduk, devlet ile özel farkı odaları bence, devlette odalar iki kişilik oluyor, eş ziyaretinde problem olabilir, ziyaret saati dışında eşleri genelde almıyorlar
Devlette doktorunu bulman önemli, maalesef ki her doktor ilgili ve özenli değil. Ben şehir hastanesinde tamda içime sinen bir doktor bulmuştum, sezaryen içinde gün vermişti kendi girecekti doğuma fakat acil olarak doğuma alınınca nöbetçi doktor kimse o girmişti. Hastane hizmetinden çok çok memnun kaldım, asla ağrı sızı içinde kıvranmadım, ilaçlarım saati saatine yapıldı, 3 gün 2 gece hastanede kaldım bir kere bile hemşire gelsin diye çağırmadım, herkes işini tıkır tıkır yapıyordu. Bebeğimin bütün kontrolleri eksiksiz yapıldı. Hatta ben o kadar acil alındım ki eşyalarım evdeydi, annem yanıma gelememişti, ben doğumdan çıkana kadar eşim evden eşyaları bile getiremedi, bebeğimin kıyafetini bezini falan hep hastane karşıladı, annem yetişemediği için odada bebeği karşılayacak kimse yoktu, benim ameliyatım bitene kadar bebeğimi doyurmuşlardı.
Özele o kadar para vermeye hiiiç gerek yok bacım. Devlette içine sinen bi doktor bul rahat et 👌🏻