eyberenimo Kızlar 7bucuk aylık ve 5bucuk yaşında oğlum için güneş kremi alicam ikisine bir kullanacagim sizce hangisini almaliyim ?
Feyzosumunannesi eyberenimo Siveno kullanıyoruz fakat minicik sürmemize rağmen beyaz yapıyor bunun bilincinde olarak alın ☺️
Deletedmom_216 eyberenimo losyonu var bizde yazin hic deneyimleyemdik bi kac seferdir disari cikarken ogluma yeni yeni surmeye basladim surumu baya kolay sahsen ben begendim ama gunes altinda deniz kenarinda nasil etkisi olur bilemiyorum tabiki
Kisirvetursu balim3535 avene markasını ben kendimde kullanıyorum cok güzel neden hiç aklıma gelmedi ki çocuklara da almak
Deletedmom_216 Feyzosumunannesi bizde losyonu var iyice yedirince o beyazlik kalmiyo aslidna kendime de surmustum disardayien bende de oyle yedirince beyazlik kalmamisti
Deletedmom_216 Feyzosumunannesi siz losyon mu kullaniyosunuz acaba? Ben losyon mu krem mi alsam bilememistim arasindaki fark ne onu cozemedim de zaten. Kolaylik acisindan losyonun sisesi sıkmali diye onu almistim
Kisirvetursu eyberenimo benimki de 7 aylık siveno aldım gece yıl büyük cocugumda kullandım memnun kaldım
vivir Kesinlikle ecowell ben çok araştırdım daha temiz içeriklisini görmedim hem doğal hem de bereketli de bi ürün bence