yenianne181_ 1 sene önce almıştım kullanmak nasip olmadı bir kere arkadaşıma verdim şimdi kullanayım diye çıkardım ama mavi ışık yanıp sönüyor biraz hava verip kapnıyor kızada bişey diyemedim acaba neden böyle oluyor başına gelen çözüm bulan var mı
yenianne181_ Brokolilim pilide var içinde ayrıca şarj etmem gerekiyor mu dediğim gibi hiç kullanmak nasip olmadı ilk defa kullanıyorum
adaal Nexus marka ise genel sorunları var bence bizdeki de öyle oldu.şikayet varda tüm yorumları bu yönde zaten.
guldenurcinar adaal bende de Nexus marka var şarjı bittiği zaman yapıyor. zaten şarja taktığınızda önünde ki o ışıklar yanıyor
bizdejantikizlardik adaal Temizleme moduna alıp sonra güzelce silmeyi denediniz mi peki ilaç kalıntısı falan olabilir belki.
Brokolilim yenianne181_ Nexus marka bizde ki şarjı bitince öyle yapıyor havayı kesiyor birde ucu tıkalı olabilir temizlenip koyulması gerekiyor kontrol edip her şeyini tekrar çalıştırın