Kızlar selam uzun süredir burada yoktum,biraz uzun yazacağım lütfen sabırla okuyun. Kızım 25 buçuk aylık oldu gün içinde zaten iştahsız bir bebek canı isterse yiyor istemezse asla yemiyor ama enerjisi yerinde ve gelişimi gayet iyi, Biz şimdiye kadar Aptamil devam sütü veriyorduk şuan 4 numarasindayiz. Uzunca bir süredir sadece geceleri uyumadan önce, veyada uyuduktan kısa bir süre sonra veriyodum ve uyumaya devam ediyo, aslında çok nadir uyumadan önce süt istiyor ama ben hergun veriyodum gün içinde yeterli beslenmiyor en azından ondan alsın eksikliğini diye. Ama artık gece vermesem olurmu diye düşünüyorum, yada vermeye devam etmelimiyim bilmiyorum, yakın zamanda tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum o yüzden gece uyku öncesi beslenmeyi kesmeyi düşünüyorum aşırı kararsız kaldım siz olsanız napardiniz?