Kızım 9. Ayına girdiğinden beri mama reddi ek gıda reddi yapıyor. Alt
damağı bayağı kabarmış diş bu kadar iştahsızlık yapar mı ne mama içiyor ne ek gıda almak istiyor aşırı derecede moralim bozuluyor bu duruma. Aynı durumu yaşayan anneler var mı ne yapmalıyım🥲🥲