kubratekn Yatak odam gri almıştık ama artık beğenmiyorum evde değişiklik yapmak istyorum malum çok pahalı fiyatlar boyasam olurmu sizce boyayan varsa nasıl boyadınız fikir verirmisiniz ?
seyma0661 kubratekn bende annemin koyu kahverengi olan salon vitrinlerini krem rengine boyamıştım cadence marka, üzerine de vernik sürdüm 4 yıl oldu hiçbir problem yaşamadık
basak1336 kubratekn Portmantomu boyamıştım 2 yıl önce. Uygun malzemeye göre boya aldım iki üç kat sürdüm en son kuruduktan sonra vernikledim çok güzel olmuştu
banumeral23 Ben boyamadım ama eltim yatak odası siyahtı gri renge boyadı çok da güzel oldu üstünede vernik attı miss gibi kullanıyor