8 aylık oğlum 2 gündür yüksek ateşli düşüp tekrar çıkıyor doktora gittik tekrar test yaptı temiz çıktı çok şükür ama orta kulak iltihaplanması dedi kızarıkmış baya sol kulağı kaşıyordu sürekli zaten kanında mikrop var dedi antibiyotik verdi ve prospan var mi bizim gibi bu hastalık sonrası böyle olan yavrum ilaç içmiyor zaten zor veriyorum hırıltısı var ve burnu tıkanıyor ateş sürekli çıkıp iniyor :((😔😔