11 aylık bebeğim var parmağımdan tutup yürümek istiyor bazen parmağımı bırakıp kendi yürümesi için uğraştım da sinirleniyor bağırıyor yere atıyor kendini daha bir yaşında bile Yok neden sinirlenir böyle bu aylarda beklenen bir durum mu oyuncagini hayır dediğimde de aynı şeyi yapıyor sinirleniyor yere oturuyor bağırıyor çığlık atarak olan sesleniyor istediği şeyi almak için erken bir durum mu yoksa bu aylarda olması gereken bir durum mu