Themom_ size 100/50 katılıyorum.
çok çabuk büyüyolar özleniyor o zamanlar ama, bilinçsizce kucağa alınıp, alıştırılıp, büyüdüğündede annesiz anneyi bunaltıcak bunalıma sokucak durumları getirmekte yine yapılan hataların bedelinden kaynaklı. yeni doğan bebek, uyuyarak gelişir. tabiki sevip koklucaksın, ama o çizgi aşılmamalı. çok fazla post görüyoruz annelerin, durmuyor ağlıyor bensiz yapmıyor, mutfağa dahi gidemiyorum ağlıyor diye.