Baras123 Kızlar merhaba bn ıkı bucuk hafta once emzırmeyı bırkatım oglumu ayın 15 de adet olmam lazımdı olmadım emzırmeyı bırakmamla alakalıbolbılır mı acıl yardım lutfen
Deletedmom276 Emzirirken iki sene adet görememek normal. Bu süreyi aştıysanız bi doktora görünmeniz gerekir.