Mothertwins Oğlum 2 buçuk yaşında 1 aydır karnı ağırıyordu doktora götürdük bağırsak tembelliği dedi 2 ilaç verdi 1 ay kullanıcaz zaten kolik bi bebekti ama bu durumu yaşayan varmı veya kötü bir sorun mu bu dğzelir mi yaşayan bilgisi olan yazabilir mi lütfen
duyguloji3478 Mothertwins benim kızımda da bağırsak tembelliği vardı karın ağrısı ve kabızlıktan çok zorlandı genelde antibiyotik kullanımı yetersiz beslenme hareket azlığı gibi durumlardan oluşuyor ben enterogermina kullandıktan sonra aşırı rahatladı kızım ne kabızlık ne karın ağrısı kalmadı. Bu arada benim kızımda kolik bir bebekti çok zor gerçekten çok geçmiş olsun sizlere de
sleepnessnami duyguloji3478 merhaba hangisinden aldınız ne kadar kullandınız doz olarak ve ne kadar süre kullandınız bilgi verir misiniz?
Mothertwins duyguloji3478 Çok teşekkür ederim bilgi için evet kolik bebek zor bi de sonrasında böyle sorunlar oluyor
duyguloji3478 sleepnessnami enterogermina kids aldım günde bir flakon aç veya tok farketmez (tüketim saati düzenli olursa daha iyi oluyor)10 gün düzenli kullandım sonrasında 2günde 1 düşürdüm 10 günde öyle kullandım sonrasında kestim canım ama kabızlık vs hiç bir şey kalmadı şükür
sleepnessnami duyguloji3478 çok teşekkür ederim yanıtınız için sağ olun muadil entrofast kids buldum umarım o da iyidir
duyguloji3478 bebek2anne1 benim takipli doktorum ilaç değil takviye olduğu için tüm takviyelerde ocean vs gibi üzerinde 2 yaş yazar ama biz 1 aylıkken başlarız sorun olmuyor demişti ama siz yine de sorun olur mu her doktor bir şeyler söylemiyor
duyguloji3478 Mothertwins evet maalesef bende çok çektim çok iyi anlıyorum Allah şifa versin tüm bebeklere çocuklara 🙏🏻
duyguloji3478 Cennet70 yok canım olmadı ama ateş kilo kaybı gibi durumlara sebep olabiliyor diye biliyorum doktoruna sormalısın belki bağırsakları düzenli çalışmadığı için bağışıklığı düşük olduğundan kaynaklı da olabilir