Mothertwins Oğlum 2 buçuk yaşında 1 aydır karnı ağırıyordu doktora götürdük bağırsak tembelliği dedi 2 ilaç verdi 1 ay kullanıcaz zaten kolik bi bebekti ama bu durumu yaşayan varmı veya kötü bir sorun mu bu dğzelir mi yaşayan bilgisi olan yazabilir mi lütfen