Kızlar son kez sormak istedim burada çünkü oğlum balanit (sünnet derisi enfeksiyonu) oldu maalesef ve antibiyotik kullanıyoruz çok canım sıkıldı. Erken doğduğu için biraz ertelemiştik sonra da doktoru 6 aydan sonra önermedi, genel anestezi vs dendi 6 yaştan sonraya bırakalım diye bir karar almıştık ama şu an enfeksiyonun tekrarlamaması için yaptırma kararı aldık.
Erdem Hastanesi Zafer Bey ile Ümran Tıp Ümit Hanım çok duydum. Ama lokal anestezi pek önerilmiyor şu an, Ümit Hanım lokal yapıyormuş. Çok kararsızım çünkü bebeğim aşırı hareketli ve farkındalığı yüksek, huysuzlanınca sakinleştirmek çok zor. Çoğu bebek böyledir sanıyorum bu yaş grubunda. Siz olsanız ne yapardınız?😔 Benzer durum yaşayan var mı, nasıl bir süreç geçirdiniz? Doktorlarınızın önerileri neler oldu?
Bir de acil doktor önerisine ihtiyacım var. Çamlıca Medipol Alp Gence hk bilgisi olan var mı? Oraya yakın duruyorum şu an.
Çok teşekkürler.