sedanurhancer Bebeğimin göbek fıtığı var bilye kadar şişmiş ve yumuşak dokusuyla şırıltı ses geliyor elleyince içine giriyor tehlikesi olur mu bebeklerde fıtık
mavisevenanne sedanurhancer bunu kuzenim için küçükken söylemişler doktorlar fıtık ameliyatı olması gerekiyor demiş ama bir hemşire gümüş kalemle içeri sokmuş fıtığı adam evelenecek nerdeyse şükür bir sorunu yok.
seyma2442 sedanurhancer ağladığında etrafında morluk şişme kızarma gibi durumlar olmadıkça sıkıntı etme dedi doktor zamanla geçecek dedi öyle de oldı
2cocukluanne_ sedanurhancer arkadaşımın kızında vardı göbeği baya dışardaydı doktor yanlış hatırlamıyorsam ya 1 ya 2 yaşına kadar geçer geçmezse operasyon yaparız demişti geçmişti gerek kalmadı